کیفرخواست یکی از شهرداران اسبق شهرستان البرز صادر شد

روابط عمومی دادگستری قزوین از صدور کیفرخواست یکی از شهرداران اسبق شهرستان البرز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارادوکس نیوز ،به نقل از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، بر اساس گزارش واصله از سوی بازرسی کل استان قزوین، در خصوص تخلفات متعدد شهردار وقت شهرستان البرز در زمین های مشهور به

کد خبر : 565
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 13:45
کیفرخواست یکی از شهرداران اسبق شهرستان البرز صادر شد

روابط عمومی دادگستری قزوین از صدور کیفرخواست یکی از شهرداران اسبق شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارادوکس نیوز ،به نقل از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، بر اساس گزارش واصله از سوی بازرسی کل استان قزوین، در خصوص تخلفات متعدد شهردار وقت شهرستان البرز در زمین های مشهور به “زمین های قدیانی” که با زمین های شهرداری معاوضه شده بود، پرونده‌ای قضایی با توجه به صلاحیت رسیدگی در دادسرای مرکز استان قزوین تشکیل و متهم موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفت.

گفتنی است اتهامات مطروحه در این پرونده، اهمال در انجام وظیفه قانونی منتهی به تضییع اموال دولتی به مبلغ بیش از سیزده میلیارد ریال، جعل قرارداد تحویل زمین های معوض و استفاده از سند مجعول است.

در نتیجه با توجه به گزارش بازرسی کل استان و تحقیقات متعدد انجام شده در شعبه رسیدگی کننده، مشخص گردید زمین های معاوضه شده شهرداری در زمان توافق دارای ارزش بالاتری نسبت به قیمت محاسبه شده، بوده است و با توجه به نظریه هیات کارشناسان رشته تخصصی اصالت خط و امضاء، قرارداد تحویل زمین در چندین بند جعلی بوده است.

لذا پس از رسیدگی و تکمیل تحقیقات در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین، اتهامات شهردار وقت شهرستان البرز محرز و بر همین اساس، کیفرخواست صادر گردید و پرونده جهت ادامه روند رسیدگی و صدور حکم قضایی به دادگاه های کیفری دو قزوین ارسال شد.

دستگاه قضایی استان در برخورد با تخلفات و مفاسد کاملا جدی است و در مسیر مبارزه با فساد، با هیچکس تعارف نخواهد داشت و تخلفات در هر زمان که کشف شود، مورد رسیدگی قرار گرفته و مدیران متخلف باید در خصوص کوتاهی ها و ترک فعل های دوران مدیریتی خود همیشه پاسخگو باشند و قانون نسبت به آنها اعمال خواهد شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp