بیش از ۳۷۰ مزاحمت تلفنی با اورژانس قزوین

  رئیس مرکز اورژانس گفت: طی ۱۴ روز اخیر ۱۸ هزار و ۱۲۴ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس قزوین برقرار شد اما متاسفانه از تعداد کل تماس‌ها ۳۷۰ مورد مزاحمت تلفنی بوده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پرسشگر قزوین، حسن اسماعیلی رئیس اورژانس استان اظهار کرد: طی ۱۴ روز گذشته مسمومیت ۳۶ نفر با

کد خبر : 578
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 18:00
بیش از ۳۷۰ مزاحمت تلفنی با اورژانس قزوین

 

رئیس مرکز اورژانس گفت: طی ۱۴ روز اخیر ۱۸ هزار و ۱۲۴ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس قزوین برقرار شد اما متاسفانه از تعداد کل تماس‌ها ۳۷۰ مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پرسشگر قزوین، حسن اسماعیلی رئیس اورژانس استان اظهار کرد: طی ۱۴ روز گذشته مسمومیت ۳۶ نفر با گاز مونوکسید کربن ثبت شده که متاسفانه یک نفر فوتی در این خصوص داشتیم.

وی افزود: در ارتباط با حوادثی که ازاول دی ماه  به اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث قزوین اعلام شده در این مدت در مجموع  ۲ هزار و ۵۵۴ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس قزوین ثبت شد.

اسماعیلی ادامه داد: در پی مأموریت‌های انجام شده ۱۳۶۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و  ۱۰۰۰  نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کرده‌اند.

وی در باره تعداد تماس‌های برقرار شده با اورژانس نیز گفت: ۱۸ هزار و ۱۲۴ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس قزوین برقرار شد اما متاسفانه از تعداد کل تماس‌ها ۳۷۰ مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

رئیس مرکز اورژانس قزوین افزود: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی ۱۴ روز گذشته، ۴۸۳ مورد حوادث ترافیکی و ۴۶۶ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی درباره تعداد افرادی که طی این مدت دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند نیز گفت: در این بازه زمانی ۳۶ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که متاسفانه این آمار نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است.

رئیس اورژانس گفت: درباره تعداد پروازهای انجام شده از سوی اورژانس هوایی ، طی ۱۴ گذشته، اورژانس هوایی ۲ سورتی پرواز داشته است.

انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp