ضرورت حضور جوان در مراسم اعتکاف امسال / مراسم اعتکاف در قزوین برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: از آنجایی که دشمنان از هر ابزاری جهت دوری جوانان از دین استفاده می کنند لذا حضور جوانان در مراسم اعتکاف امسال می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در نشست مطبوعاتی با

کد خبر : 581
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 14:13
ضرورت حضور جوان در مراسم اعتکاف امسال / مراسم اعتکاف در قزوین برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: از آنجایی که دشمنان از هر ابزاری جهت دوری جوانان از دین استفاده می کنند لذا حضور جوانان در مراسم اعتکاف امسال می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سیاست مهم ما این است که عمده مناسک و برنامه‌های مذهبی را مجموعه‌های مردمی انجام دهند از این رو در برگزاری مراسم اعتکاف نیز این نکته را در نظر داریم.

وی افزود: در برگزاری مراسم اعتکاف امسال علاوه بر مجموعه‌های مردمی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی نیز تلاش خواهند کرد تا نقش پشتیبانی داشته باشند.

پور آرین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان درصدد هستند تا به وسیله هزاران دستگاه تبلیغاتی جامعه را به سمت انحراف پیش برند لذا اهمیت مراسم اعتکاف امسال نسبت به سنوات گذشته افزایش یافته است .

وی اعلام کرد: اگرچه دشمنان تلاش دارند تا به وسیله ابزارهای مختلف جوانان ایران را از دین دور کنند و یا اینگونه القا کنند که جوان از دین و مذهب دوری کرده اند اما برگزاری مراسم های معنوی و شرکت کردن در آن نشان داد مردم همچنان متدین هستند.

پورآرین اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته امیدواریم امسال شاهد حضور پررنگ جوانان متدین و مومن در مراسم اعتکاف باشیم .

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد: مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته در شهر قزوین مسجدالنبی محور اعتکاف برادران و مسجد جامع و مسجد امام خمینی برای اعتکاف خواهران در نظر گرفته شده که البته مساجد دیگری را نیز به منظور پشتیبانی در نظر داریم.

وی تاکید کرد: همانند سنوات گذشته مساجد در شهرستان‌ها تحت مدیریت امام جمعه هر شهرستان تعیین می شود و از این رو به اقتضای هر شهرستان مسجد در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان گفت : سامانه ای جهت ثبت نام موتکفین در حال طراحی است که به زودی اعلام خواهد شد و با توجه به هزینه های روز مبلغی برای هر فرد در نظر گرفته شده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp