تصادف مینی بوس با خودرو تارا ۱۰ مصدوم به جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث استان گفت: تصادف مینی بوس با خودرو تارا در محدوده جاده سگزآباد به بوئین زهرا ۱۰ مصدوم به جای گذاشت.   به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، حسن اسماعیلی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین اظهار کرد : در ماموریتی که در صبح امروز به مرکز فوریت

کد خبر : 677
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 16:39
تصادف مینی بوس با خودرو  تارا ۱۰ مصدوم به جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث استان گفت: تصادف مینی بوس با خودرو تارا در محدوده جاده سگزآباد به بوئین زهرا ۱۰ مصدوم به جای گذاشت.

 

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، حسن اسماعیلی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین اظهار کرد :
در ماموریتی که در صبح امروز به مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین اعلام شد خبر از تصادف مینی بوس با خودرو تارا در مسیر بوئین زهرا محدوده سگزآباد می داد که به سرعت دو آمبولانس اورژانس و یک آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه مصدوم بدحال نداشت و اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی برای تمامی مصدومین انجام شد و ۱۰ مصدوم که در حادثه اعلام شده دچار تروما شده بودند که اقدامات درمانی برای تمامی آن ها انجام شد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: ۵ مصدوم توسط آمبولانس پایگاه های دانسفهان و بوئین زهرا و دو مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین بوئین زهرا قزوین منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، برای سه مصدوم اقدامات درمانی در محل حادثه انجام شد و رضایت به انتقال به مرکز درمانی نداشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp