در حال حاضر راه های اصلی شهرستان باز است

  فرماندار قزوین گفت: راه های اصلی شهرستان باز و مسافر در راه مانده نداریم هم چنین آماده اسکان اضطراری هستیم.   به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، عباس کاظمی فرماندار شهرستان قزوین با حضور میدانی در معابر و جاده های مواصلاتی ضمن نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی و تقدیر از زحمات دستگاه های

کد خبر : 685
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 14:26
در حال حاضر راه های اصلی شهرستان باز است

 

فرماندار قزوین گفت: راه های اصلی شهرستان باز و مسافر در راه مانده نداریم هم چنین آماده اسکان اضطراری هستیم.

 

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، عباس کاظمی فرماندار شهرستان قزوین
با حضور میدانی در معابر و جاده های مواصلاتی ضمن نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی و تقدیر از زحمات دستگاه های خدمات رسان، اظهار کرد: در حال حاضر راه های اصلی شهرستان باز است و راه های روستایی بعد از پایان بارندگی بازگشایی خواهند شد.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر رفع برخی نواقص و پیگیری برای تسریع در خدمات رسانی به شهروندان توصیه کرد با توجه به بارش برف در سطح شهر و همچنین جاده های مواصلاتی از تردد غیر ضرور خودداری کنند.

کاظمی ادامه داد: کلیه دستگاه ها از جمله راهداری، سازمان های مختلف شهرداری، پلیس انتظامی و راهور، هلال احمر، اورژانس، سپاه، بسیج و ارتش، ادارات کل راه، گاز، برق و آب مشغول خدمت رسانی هستند و تا این لحظه مشکلی برای مسافران وجود ندارد و تردد ها در حال انجام است.

این مسئول یادآور شد: از ماه ها قبل طبق هماهنگی های انجام شده مکان هایی برای اسکان های اضطراری مسافران در نظر گرفته شده ولی تا این لحظه مسافر در راه مانده ای در جاده های شهرستان نداشته ایم.

فرماندار شهرستان با اشاره به بسته بودن برخی جاده های روستایی اضافه کرد: در حال حاضر همه راهدارخانه های شهرستان در حال آماده باش بوده و با تلاش های صورت گرفته کلیه جاده های اصلی شهرستان باز هستند، عملیات بازگشایی معابر روستایی نیز در بخش های الموت، طارم، کوهین و بخش مرکزی بلافاصله بعد از پایان بارندگی آغاز خواهد شد و مسیرها به ترتیب اولویت بازگشایی خواهند شد.

وی عنوان کرد: بعد از سال ها شاهد بارش برف این نعمت الهی در سطح شهر قزوین بودیم، با تلاش ماموران شهرداری در سازمان های مختلف اکثر معابر اصلی سطح شهر قزوین بازگشایی شده و تردد در جریان است، اما رانندگان گرامی حتما موارد ایمنی را به خصوص در هنگام عبور از پل ها و زیرگذرهای شهری رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پرسشگر قزوین، طبق گزارش هواشناسی بارش برف تا پایان امروز ادامه پیدا خواهد کرد و امشب نیز به دلیل برودت هوا احتمال ایجاد یخبندان وجود دارد.

هم چنین پلیس راه نیز از مردم خواسته است در صورت ایجاد ضرورت برای تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده و وسایل لازم از جمله پتو و مواد خوراکی همراه داشته باشند و هنگام رانندگی با پرهیز از عجله حتما فاصله طولی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp