عمده بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در قزوین مشمول عفو رهبری می شوند

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت : عمده بازداشت شده های قزوین مشمول عفو رهبری می شوند به جز تعداد انگشت شما کسانی که در حریق های عمدی مشارکت داشتند و یا وابستگی آن ها به جریان های معاند اثبات شده است . ابولحسن کبیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین

کد خبر : 727
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 - 17:04
عمده بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در قزوین مشمول عفو رهبری می شوند

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت : عمده بازداشت شده های قزوین مشمول عفو رهبری می شوند به جز تعداد انگشت شما کسانی که در حریق های عمدی مشارکت داشتند و یا وابستگی آن ها به جریان های معاند اثبات شده است .

ابولحسن کبیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پرسشگر قزوین ،اظهار کرد: کسانی که از اغتشاشات گذشته در زندان های قزوین باقی مانده بودند کمتر از ۱۰۰ نفر بوده اند .

وی افزود: از آنجایی که در قزوین در بحث آرام سازی اغتشاشگرانی که مرتکب جنایت های فجیع از جمله قتل و یا آتش سوزی عمدی خاص که در سایر شهرها اتفاق افتاده بود نداشتیم لذا اکثریت دستگیرشدگان شامل عفو مقام معظم رهبری شده اند.

کبیری خاطر نشان کرد: ما در استان تنها دو مورد آتش سوزی خودروی نیروی انتظامی و یک مورد شکستن شیشه بانک داشتیم که افراد مرتکب دستگیر شدند .

وی تاکید کرد : کسانی که ارتباطات تشکیلاتی نداشته باشند و مرتبط با سازمان منافقین و معاندین نباشند شامل عفو رهبری می شوند و ما در قزوین افراد به شکلی که عضو این سازمان ها باشند را نداشتیم.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: عمدتا افراد دستگیر شده در استان کسانی بودند که فریب فضای مجازی خورده و دچار غفلت شده اند .

وی بیان کرد: بعضی سلبریتی ها در فضای مجازی هیجان های کاذب برای جوانان ایجاد کردند ، و با وعده هایی که می دادند به یک عده از جوانان و با تسلط بر فضای رسانه ای غرب بر ذهن آن ها القا کرده بودند که کار جمهوری اسلامی تمام است و رنگ برف زمستان را نخواهند دید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در پایان گفت : عمده بازداشت شده های قزوین مشمول عفو رهبری می شوند به جز تعداد انگشت شما کسانی که در حریق های عمدی مشارکت داشتند و یا وابستگی آن ها به جریان های معاند اثبات شده است .

پایان پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp