عادی انگاری موج چهارم شیوع کرونا را در پی خواهد داشت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان البرز گفت: هرگونه عادی انگاری و عدم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی موج چهارم شیوع کرونا را در پی خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارادوکس نیوز محمد صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان البرز در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و

کد خبر : 531
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 21:40
عادی انگاری موج چهارم شیوع کرونا را در پی خواهد داشت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان البرز گفت: هرگونه عادی انگاری و عدم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی موج چهارم شیوع کرونا را در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارادوکس نیوز محمد صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان البرز در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان البرز که امروز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اطلاع رسانی باید هم فضاهای فیزیکی و هم فضای مجازی را در نظر گرفت و از ظرفیت آن استفاده کرد.

وی افزود: همدلی و وحدت از جمله کلید واژه هایی هستند که می توانند برای مقابله با ویروس منحوس کرونا اثر گذار باشند از این رو لازم است تا تمامی ارگان ها از ظرفیت حداکثری خود استفاده کنند و البته بتوانیم در کنار هم با وحدت به مقابله بپردازیم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی اضافه کرد: با توجه به اینکه هرگونه عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل ها می تواند سبب افزایش مبتلایان و مرگ و میر شود بنابراین لازم است تا مردم همچنان به صورت جدی به رعایت پروتکل ها بپردازند.

صمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هماهنگی های متعددی در راستای اطلاع رسانی به مردم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا صورت گرفته است گفت: در تلاش هستیم تا در این کمیته و به همت اعضای کمیته و مدیران شهرستان و البته مردم بتوانیم از موج چهارم کرونا جلوگیری کنیم.

صمدی گفت: با توجه به پیش رو داشتن ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن و تصمیم ستاد کرونا کشور مبنی بر راهپیمایی خودرویی و موتوری لازم است بسترهای لازم برای برپایی آن فراهم شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در پایان گفت: با استفاده از ظرفیت رسانه ها در پی آن هستیم تا از موج چهارم کرونا پیشگیری کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp