روابط عمومی‌های استان در اجرای امور از خلاقیت، ابتکارو جامعیت استفاده کنند

  استاندار قزوین گفت: روابط عمومی های استان در اجرای امور از خلاقیت، ابتکار و جامعیت استفاده کنند تا شاهد تاثیرگذاری بیشتری باشیم. به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین اظهار کرد: رفع مشکلات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی که در گذشته هم وجود

کد خبر : 575
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 12:18
روابط عمومی‌های استان در اجرای امور از خلاقیت، ابتکارو جامعیت استفاده کنند

 

استاندار قزوین گفت: روابط عمومی های استان در اجرای امور از خلاقیت، ابتکار و جامعیت استفاده کنند تا شاهد تاثیرگذاری بیشتری باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین اظهار کرد: رفع مشکلات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی که در گذشته هم وجود داشته و همچنین افزایش توجه مدیران به این جایگاه نیازمند افزایش ظرفیت و توانمندی دست اندرکاران روابط عمومی در سطح استان است و مدیران باید با توجه به عملکرد شما به این یقین برسند که می توانید گره‌های اداری را باز کنید.

وی افزود: در کنار این مشکلات، هرچقدر که مسئول روابط عمومی از خلاقیت، ابتکار و جامعیت برخوردار باشد، می تواند تاثیرگذاری بیشتری هم در سطح اداره خود و هم در سطح استانی و ملی داشته باشد.

استاندار قزوین با بیان اینکه روابط عمومی فقط در اطلاع رسانی محدود نمی شود و ارزیابی عملکرد، تبیین و بسیاری از موضوعات دیگر باید در دستور کار مدیران روابط عمومی استان قرار گیرد، اضافه کرد: فضای دولت باید توسط روابط عمومی مورد حمایت قرار بگیرد و کار در رسانه‌های دولت و روابط عمومی می تواند به سمت حرفه ای شدن برود و عملکرد ها بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به تجربه‌های موفق روابط عمومی های استان قزوین گفت: روابط عمومی های استان باید در شرایط فعلی از پراکنده کاری در هزینه ها و امور پرهیز کنند و با وحدت و تعامل بیشتر به سمت اجرای اقدامات مختلف بروند.

انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp