پروژه های عمرانی سفر رئیس جمهور در قزوین از سرعت قابل قبولی برخوردار است

  معاون امور عمرانی استانداری قزوین گفت: پروژه های عمرانی سفر رئیس جمهور در استان قزوین از سرعت قابل قبولی برخوردار است که البته به طور تقریبی تمامی پروژه های این سفر فعال هستند و پروژه تعطیل شده نداریم و این در حالی است که در ابتدای کار دولت سیزدهم شاهد پروژه های نیمه تمام

کد خبر : 784
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402 - 18:28
پروژه های عمرانی سفر رئیس جمهور در قزوین از سرعت قابل قبولی برخوردار است

 

معاون امور عمرانی استانداری قزوین گفت: پروژه های عمرانی سفر رئیس جمهور در استان قزوین از سرعت قابل قبولی برخوردار است که البته به طور تقریبی تمامی پروژه های این سفر فعال هستند و پروژه تعطیل شده نداریم و این در حالی است که در ابتدای کار دولت سیزدهم شاهد پروژه های نیمه تمام و تعطیل شده زیادی در قزوین بودیم.

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، مهدی رجحانی معاون امور عمرانی استانداری قزوین در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بدون شک فرصت مناسبی برای جهش و شتاب توسعه ای استان به همراه خواهد داشت .

وی افزود: برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور بین یک تا سه سال زمان درنظر گرفته شده که البته برخی مصوبات اعتبار ندارند و ریالی نیستند که از جمله آن ها می توان به حل مشکلات اراضی عظیمیه قزوین و یا مجوز ساخت شهرک تولید محتوا اشاره کرد .

رجحانی خاطر نشان کرد: اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور از سه محل سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات استانی و دستگاه های ملی تامین می شود که یک هزار و ۹۴۷ میلیارد تومان از سهم سازمان برنامه و بودجه کشور و ۶۰۰ میلیارد تومان از محل منابع اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است.

معاون امور عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: پروژه های عمرانی سفر رئیس جمهور در استان قزوین از سرعت قابل قبولی برخوردار است که البته به طور تقریبی تمامی پروژه های این سفر فعال هستند و پروژه تعطیل شده نداریم و این در حالی است که در ابتدای کار دولت سیزدهم شاهد پروژه های نیمه تمام و تعطیل شده زیادی در قزوین بودیم.

وی عنوان کرد: مشکل سندار شدن خانه های مهرگان به موضوع نداشتن پایان کار ساختمان ها و کوتاهی های انجام شده در گذشته بازمی گردد که پیگیر حل این مسائل هستیم.

رجحانی اضافه کرد: در خصوص طرح مترو هشتگرد _ قزوین در سفر رئیس جمهور برای مطالعات این طرح ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد تا مشخص شود که آیا اجرای چنین پروژه ای از حیث اقتصادی به صرفه است یا خیر و امیدواریم با انجام مطالعات پیش رو، تکلیف اجرایی شدن یا نشدن آن مشخص گردد.

معاون امور عمرانی استانداری قزوین در پایان گفت: در ارتباط با تخلفات موجود در شورای اسلامی شهر الوند، متاسفانه عده ای دوست ندارند از قانون تمکین کنند و با ندانم کاری ها به منافع شهر و شهروندان آسیب می زنند که البته استانداری قزوین در برخورد با تخلفات شوراها هیچ انفعالی به خرج نداده و مطابق بسترهای قانونی با تخلفات برخورد می کند از این رو با هرگونه تخلف در شوراها از جمله شورای شهر الوند نیز مطابق قانون برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp