توزیع عادلانه امکانات فرهنگی زمینه ساز بهره مندی شهروندان در نقاط مختلف قزوین

سرپرست سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت : با توزیع عادلانه امکانات فرهنگی تلاش کرده ایم تا زمینه بهره مندی همه شهروندان در مناطق جنوبی و شمالی، نواحی منفصل و کم برخوردار از برنامه های ورزشی و فرهنگی مهیا شود.   به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، حسین برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی

کد خبر : 802
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 11:45
توزیع عادلانه امکانات فرهنگی زمینه ساز بهره مندی شهروندان در نقاط مختلف قزوین

سرپرست سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت : با توزیع عادلانه امکانات فرهنگی تلاش کرده ایم تا زمینه بهره مندی همه شهروندان در مناطق جنوبی و شمالی، نواحی منفصل و کم برخوردار از برنامه های ورزشی و فرهنگی مهیا شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، حسین برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در سومین آئین تجلیل از قهرمانان ملی و فرا ملی ورزش استان قزوین اظهار کرد: پس از گذشت چهارسال تعطیلی ، امروز این مراسم برای افزایش نشاط اجتماعی و ارائه الگوهای عملی برگزار شده و تلاش می کنیم در راستای رهنمودهای مقام مظعم رهبری در ترویج فرهنگ ورزش و تقویت سلامت اجتماعی و هم چنین کاهش آسیب ها گام برداریم.

وی افزود: این رویداد می تواند در ایجاد شور و نشاط مبتنی بر سنن اهل بیت و‌هم چنین شکل گیری شهر اسلامی با شهروندانی سالم و توانمند اثرگذار باشد.

برجی خاطر نشان کرد: با تمهیدات انجام شده و حمایت شهردار و اعضای شورای شهر وهمکاری اداره ورزش امروز از ۹۰ ورزشکار که در المپیک، پارا المپیک ،عرصه جهانی و بین المللی و آسیایی صاحب مدال شده اند تقدیر می شود تا شاهد حضور افراد بیشتری در میادین ورزشی باشیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین یادآورشد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی توانستیم اسامی مدال آوران را استخراج کرده و مراسم را برگزار کنیم و در این راستا از حمایت شهردار و شورا در برگزاری این مراسم برخوردار شدیم تا جشنی شایسته قهرمانان برگزار کینم.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اعلام کرد: خوشبختانه در ایام سال برنامه های متنوعی در نواحی منفصل شهری برگزار کرده ایم که جشنواره جام محلات، مسابقات والیبال محلات، جشنواره نوروزی بهار در بهار، همایش کوه روی همگانی و خانوادگی،مسابقات دو و میدانی و پیاده روی محلات، فوتسال و فوتبال جام رمضان، ورزش باستانی، مسابقات معلولان و جشنواره تحرک، توانمندی و افتخارآفرینی از مهم ترین آن ها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp