استقبال پرشور قزوینی ها در دقایق ابتدایی آغاز فرایند رأی‌گیری

  به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، عباس کاظمی در نشست خبری روز انتخابات که در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: امروز همزمان با سراسر کشور عملیات رأی گیری در استان قزوین آغاز شده است. وی افزود: در دقایق نخست فرایند اخذ رأی، ۹۸ درصد شعب اخذ رأی استان

کد خبر : 966
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 11:35
استقبال پرشور قزوینی ها در دقایق ابتدایی آغاز فرایند رأی‌گیری

 

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، عباس کاظمی در نشست خبری روز انتخابات که در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: امروز همزمان با سراسر کشور عملیات رأی گیری در استان قزوین آغاز شده است.

وی افزود: در دقایق نخست فرایند اخذ رأی، ۹۸ درصد شعب اخذ رأی استان به سامانه آنلاین متصل شدند و فعالیت را آغاز کردند، این میزان آمادگی در نخستین دقایق آغاز فرایند رأی گیری رکورد سال‌های گذشته را شکست.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: شور انتخاباتی و شور مردم پای صندوق رأی در استان قزوین در همین ساعات نخست به خوبی مشاهده می‌شود، در سراسر استان در برخی از شعب صف‌های طولانی برای ارائه رأی به وجود آمده است و مجموعه دستگاه‌های امنیتی، قضایی و اجرایی در تلاش هستیم که میزبان شایسته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار نفر امروز دست اندرکاران امر دریافت رأی از همه شعب استان هستند.

این مسئول افزود: از تلاش های همه اصحاب رسانه صمیمانه تشکر میکنم، در حوزه ایجاد آرامش و شور انتخاباتی رسانه نقش مهمی دارد که جا دارد از این نقش آفرینی تشکر ویژه داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp