طهورا قلی پور برزگر

سپاه و بسیج دوشادوش مردم و متولیان انتخابات

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: حفاظت و حراست از ۵۰۰ شعبه اخذ رأی و صندوق برعهده سپاه و بسیج است که به همین منظور یک هزار و ۵۰۰ نیرو در سراسر استان بسیج و سازماندهی شده است.
کد خبر : 976
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 18:14
سپاه و بسیج دوشادوش مردم و متولیان انتخابات

 

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین با حضور در میز رسانه، بیان کرد: از ساعات اولیه آغاز اخذ رأی توفیق حضور در چند شعبه را داشتیم که به لطف خداوند و درایت مردم فهیم استان قزوین شاهد مشارکت و حضور گسترده مردمی بودیم.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: امروز مردم ایران بار دیگر رأی و تصمیم خود را با اقتدار به ثبت می رسانند و این پیامی روشن برای تمام کسانی خواهد بود که به دنبال تحریم انتخابات بودند، اتحاد همدلی و انسجام مردم خصوصیت هایی است که ملت بزرگ ایران را سرآمد همه دنیا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج و سپاه در برگزاری انتخابات تصریح کرد: ماموریت حفاظت و حراست از صندوق های رأی برعهده فراجا است در همین راستا فراجا از سپاه و بسیج خواست تا در این ماموریت این عزیزان را یاری کند، بر همین اساس حفاظت و حراست از ۵۰۰ شعبه اخذ رأی و صندوق برعهده سپاه و بسیج است که به همین منظور یک هزار و ۵۰۰ نیرو در سراسر استان بسیج و سازماندهی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp