طهورا قلی پور برزگر

نمایندگان باید پای مطالبات مردم باشند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: نمایندگان باید تا آخرین روزهای مسولیت خود در مجلس مردم را تنها نگذارند و پای مطالبات مردم باشند، امروز امتحان بزرگی است تا بار دیگر عزت، سربلندی، وحدت، همدلی و هماهنگی مردم ایران را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشیم.
کد خبر : 972
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 18:08
نمایندگان باید پای مطالبات مردم باشند

 

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین ضمن بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین با حضور در میز رسانه، با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح، تصریح کرد: ایمان و اعتقاد ۲ ویژگی مهم در شخصیت یک نماینده است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ دانش و تخصص نیز از مسایل مهمی است که در کنار همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری می‌تواند مجلس را قوی کند.

وی افزود: نمایندگان باید تا آخرین روزهای مسولیت خود در مجلس مردم را تنها نگذارند و پای مطالبات مردم باشند، امروز امتحان بزرگی است تا بار دیگر عزت، سربلندی، وحدت، همدلی و هماهنگی مردم ایران را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای باعث می شود تا دغدغه مندان به نظام اسلامی شاد شوند و دشمنان اسلام نیز بار دیگر مایوس و سرخورده تر از گذشته شوند.

گفتنی است همزمان با آیت الله عابدینی، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر و حجت الاسلام خضری امام جمعه موقت قزوین از ستاد انتخابات بازدید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp