طهورا قلی پور برزگر

۴ فروند بالگرد ارتش در اختیار انتخابات

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی گفت: چهار فروند بالگرد ویژه انتخابات برای ارایه خدمات در اختیار عوامل انتخاباتی هر دو استان قزوین و زنجان قرار داده شده است.
کد خبر : 979
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 18:26
۴ فروند بالگرد ارتش در اختیار انتخابات

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین، بیان کرد: حضور مردم در دقایق اولیه انتخابات و پای کار بودن آن‌ها قابل تحسین است و امیدواریم این شور انتخاباتی تا ساعت‌های پایانی ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: حضور پرشور مردم پیامی برای دشمنان است تا بدخواهان بدانند هرچقدر تلاش کنند تا مردم را از میدان خارج کنند پاسخ منفی دریافت خواهند کرد چرا که مردم پای آرمان‌ها و ارزش‌ها تا پای جان ایستاده‌اند.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان بیان کرد: بنابر تدابیری که اندیشیده شده زمینه حضور حداکثری برای کارکنان ارتش و خانواده‌های آن‌ها فراهم شده، ارتش همچون همیشه پای آرمان‌ها ایستاده و در این مورد هم در کنار مردم حماسه‌آفرینی خواهد کرد.

شفیعی بیان کرد: چهار فروند بالگرد ویژه انتخابات برای ارایه خدمات در اختیار عوامل انتخاباتی هر دو استان قزوین و زنجان قرار داده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp