طهورا قلی پور برزگر

احداث سالن سینما در دستور کار مدیریت شهری / در مدیریت شهری به دنبال حاشیه سازی نیستم

شهردار قزوین گفت : با بهره‌برداری از مجموعه تئاتر شهر، ۵۲۵ صندلی به ظرفیت‌ فرهنگ شهر قزوین افزوده شده است و برنامه‌ریزی های لازم برای احداث یک تا دو سالن سینما در شهر نیز در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.
کد خبر : 990
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 18:19
احداث سالن سینما  در دستور کار مدیریت شهری / در مدیریت شهری به دنبال حاشیه سازی نیستم

 

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین  در آئین تجلیل از خبرنگاران که در مجموعه فرهنگی تئاتر شهر برگزار شد،  اظهار کرد:  اصحاب رسانه  با قلم‌های شیوای خود ضمن حفظ صداقت و امانت داری، مشکلات موجود شهری را انعکاس داده و به گوش مسئولان برسانند.

وی افزود: خبرنگاران از یک سو باید مشکلات شهری و مطالبات به حق مردم را به مسئولان انتقال دهند و از سوی دیگر عملکرد، زحمات و تلاش های جهادی و شبانه روزی آنان را اطلاع رسانی کنند.

شهردار قزوین ادامه داد: در حوزه مدیریت شهری زیاد به دنبال حاشیه سازی نیستیم و سعی ما بیشتر بر ارائه و نحوه خوب خدمات رسانی به شهروندان است.

صباغی یاد آور شد : تعداد زیادی شغل برای مجموعه مدیریت شهری تعریف شده  و امروز در تمامی حوزه ها با رویکرد خدمت بی منت و مردم محور عمل کردیم و تا حدودی هم موانع پیش رو را برداشته ایم.

شهردار قزوین اعلام  کرد: یکی از مهم ترین معضلات شهر، موضوع ترافیک است که با بهره برداری از پروژه های مختلف  نظیر کمربندی پیامبر اعظم (ص)_ آیت الله باریک بین (ره) و فاز سوم محور نسیم شمال با ۲ هزار و ۴۰۰ متر طول موفق به کاهش بار ترافیکی در سطح شهر شده ایم و پروژه های دیگر نظیر پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس_نسیم شمال_اقبالیه نیز در دست اقدام است.

صباغی اضافه کرد: مشکل بار ترافیکی بلوار شهید باهنر و میدان ۲۲ بهمن که بسیار شدید بود و حتی تلفات جانی به همراه داشت،  در مدت زمان کوتاهی این مشکل را مرتفع کردیم.

صباغی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به عدم تردد اتوبوس درون شهری به خیابان پادگان، ۲۵ دستگاه مینی بوس و ۱۰ دستگاه ون خریداری شده است.

شهردار قزوین اضافه کرد: همچنین ۹۰ دستگاه تاکسی اسقاطی از حوزه حمل و نقل شهری خارج و نوسازی شدند و فقط پنج دستگاه تاکسی خودروی پیکان است که صاحبان آنها راضی به نوسازی نیستند.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت شبانه افزود: سال گذشته ۲۲۰ هزار تن آسفالت و امسال هم تاکنون، ۱۶۰ هزار تن آسفالت در خیابان ها و کوچه‌ها اجرا شده و برداشت کامل آسفالت برخی خیابان‌ها و آسفالت جدید هم در دستور کار قرار دارد.

صباغی در ادامه گفت: با بهره‌برداری از مجموعه تئاتر شهر، ۵۲۵ صندلی به ظرفیت‌ فرهنگ شهر قزوین افزوده شده است و برنامه‌ریزی های لازم برای احداث یک تا دو سالن سینما در شهر نیز در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

 

شهردار قزوین  در پایان از خبرنگاران خواست از افرادی که درصدد حاشیه سازی و انحراف هستند، فاصله بگیرند و به بیان واقعیت ها بپردازند و با نقد منصفانه و اطلاع رسانی مطالبات شهروندان، مسئولان را در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و اداره مطلوبتر شهر همراهی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp