مخالف استیضاح وزیر کشور هستم

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، لطف‌الله سیاهکلی سه‌شنبه شب در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات باغستان جهاد کشاورزی قزوین ‌برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه‌ قزوین، اهالی نجیبی هستند که با حداقل‌ دستمزدها در عرصه خبر جانفشانی می‌کنند لذا تمام قد پای حمایت از رسانه‌ها هستیم که البته تمام تلاش

کد خبر : 860
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 18:00
مخالف استیضاح وزیر کشور هستم

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، لطف‌الله سیاهکلی سه‌شنبه شب در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات باغستان جهاد کشاورزی قزوین ‌برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه‌ قزوین، اهالی نجیبی هستند که با حداقل‌ دستمزدها در عرصه خبر جانفشانی می‌کنند لذا تمام قد پای حمایت از رسانه‌ها هستیم که البته تمام تلاش دولت سیزدهم نیز این بود که حامی رسانه‌ها باشد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی در دنیا دارای یک جایگاه قوی است و شاهد آن هستیم که با کمک دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران به جایگاهی رسیده که می‌تواند برخی مشکلات جهانی را نیز مرتفع کند.

سیاهکالی خاطر نشان کرد: از آنجایی که برخی مسائل ازجمله تحریم‌ها سبب ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصاد شده است از این رو مجلس قوی و دولت قوی شرط مقابله با مشکلات اقتصادی و معیشتی به شمار می روند.

وی‌ با بیان اینکه مخالف استیضاح وزیر کشور هستم اضافه کرد: نامه معاون سیاسی وزیر کشور پیرو موضوع انتخابات و نمایندگان از لحاظ محتوایی صحیح بود اما ادبیات خوبی نداشت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم و ضروری است گفت : در صورتی که فرد قوی تری نسبت به من حاضر شود از گود انتخابات به نفع مردم کنار میکشم .

سیاهکالی ادامه داد: طی سه سال گذشته تلاش کردم که وضعیت صنعت استان در مسیر توسعه قرار گیرد و باتوجه به اینکه عضو کمیسیون صنایع مجلس بوده‌ام، در بحث خودرو و فولاد ورود جدی داشتم که نتیجه مطلوب آن در ماه‌های آتی مشخص خواهد شد.

وی یاد آور شد: کلنگ تأمین آب‌ شرب قزوین از طالقان و آغاز انجام مطالعات تکمیلی و فاز دوم احداث سد بورمانک در منطقه طارم استان قزوین در هفته‌های آتی صورت می گیرد از این رو این خبر خوش را به مردم می دهم .

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: یکی از اقدامات قابل توجه کمیسیون صنایع، حذف مافیای صنعت خودرو بوده است که این مهم در ماه‌های آتی به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

سیاهکالی گفت : در خصوص تیم شمس آذر به هر حال خطا صورت گرفته است و لذا اگر خطای این تیم سبب ضایع شدن حق تیم های دیگر شود ورود پیدا نخواهم کرد اما اگر حق تیم دیگری از بین نرود قطعا وارد خواهم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp