پرداخت بالغ بر۳۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به فعالان حوزه تولید

  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: ۳ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان از ۱۰ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب سفر رئیس جمهور به حوزه تولید و فعالان این بخش پرداخت شده است. به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، علی رحمانی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در نشست مطبوعاتی با

کد خبر : 776
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402 - 18:12
پرداخت بالغ بر۳۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به فعالان حوزه تولید

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: ۳ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان از ۱۰ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب سفر رئیس جمهور به حوزه تولید و فعالان این بخش پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، علی رحمانی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به استان قزوین بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان آورده داشته که البته نسبت به دوره های گذشته بسیار چشمگیر بوده است .

وی افزود : تا کنون بالغ بر ۳هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان از ۱۰ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب سفر رئیس جمهور به حوزه تولید و اقتصاد پرداخت شده است.

رحمانی خاطر نشان کرد: مجموع بودجه‌های عمرانی و جاری استان قزوین برای سال جاری ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است و در راستای سفر ریاست جمهوری نیز بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۱۴ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی استان اختصاص یافت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین مطرح کرد: از میزان تسهیلات ۱۰ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومانی مصوب در سفر، ۷ هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان آن مربوط به بخش صنعت است که تا کنون بالغ بر ۴۶ درصد آن محقق شده است.

 

رحمانی یاد آور شد: سفر رئیس جمهور به قزوین تاثیر توسعه‌ای و اقتصادی فراوانی داشته و به برکت این سفر توافقات خوبی برای پروژه‌های توسعه‌ای استان صوت گرفته است که از جمله آن‌ می توان به مجوز شهرک صنفی و احداث شهرک انرژی اشاره کرد.

وی بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان شرکت مسئول پروژه منطقه ویژه اقتصادی تاکستان معرفی شده که در حال حاضر پیگیر اجرای زیرساخت‌های آن برای آغاز جذب سرمایه‌گذاری در این منطقه هستیم.

رحمانی گفت: سال گذشته ۵۷ واحد راکد در قزوین به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز هدف گذاری کرده ایم تا ۴۳ واحد راکد را بازگشایی کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین  در پایان تصریح کرد: رتبه استان در حوزه تورم رتبه دوازدهم تا سیزدهم جدول است و جزو رتبه‌های تک رقمی در این حوزه نیستیم اما نسبت به میانگین کشوری بالاتر است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp