بزرگ ترین بوستان بانوان استان قزوین افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، علمی،معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین با اعلام این خبر و ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)،گفت: تنها منطقه ای از شهر قزوین که در آن بوستان بانوان وجود نداشت، منطقه یک شهرداری بود و ضرورت وجود چنین فضایی احساس می شد. سید محمد علمی با

کد خبر : 817
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 15:02
بزرگ ترین بوستان بانوان استان قزوین افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین، علمی،معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین با اعلام این خبر و ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)،گفت: تنها منطقه ای از شهر قزوین که در آن بوستان بانوان وجود نداشت، منطقه یک شهرداری بود و ضرورت وجود چنین فضایی احساس می شد.

سید محمد علمی با بیان اینکه پارک بانوان منطقه یک شهرداری قزوین با عنوان «بوستان مادر و کودک»در ناحیه امامزاده علی (ع)  طراحی و احداث شده است،گفت: طراحی بوستان بانوان در جنوب شهر قزوین با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری، بهبود ورزش همگانی بانوان، افزایش سرانه ورزشی بانوان، ایجاد سالن ورزشی در بوستان به جهت بالا بردن فضای قابل دسترس مخصوص بانوان برای ورزش های تخصصی و بهبود تندرستی و نشاط در بانوان صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود ساختمان ها و فضاهای مختلف در بوستان مادر و کودک، گفت:ساختمان ورزشی، ساختمان اداری، ساختمان کوشک، چایخانه و سرویس های بهداشتی از جمله ابنیه موجود در بوستان بانوان است. همچنین فضاهای متنوعی مانند زمین های بازی کودکان، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، میدانچه سلامت، آمفی تئاتر روباز و مسیر نمایشگاهی در  پارک احداث شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp