افراد جوان، تحول گرا و با انگیزه در آموزش و پرورش بکارگیری شوند

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: برای بار چندم می گویم که از افراد جوان، تحول گرا و با انگیزه در مدیریت آموزش و پرورش به ویژه در مدیریت مدارس استفاده شود و به دور از فضای سیاسی و با

کد خبر : 856
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 17:23
افراد جوان، تحول گرا و با انگیزه در آموزش و پرورش بکارگیری شوند

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: برای بار چندم می گویم که از افراد جوان، تحول گرا و با انگیزه در مدیریت آموزش و پرورش به ویژه در مدیریت مدارس استفاده شود و به دور از فضای سیاسی و با نگاه کاملا حرفه ای، اخلاقی، انسانی و اعتقادی افراد را به کارگیری کنید.

اعلایی گفت: استعداد قابل توجهی در آموزش و پرورش وجود دارد و این نهاد معدن نیروهای توانمند در کشور است، بنابراین باید به نیروهای آموزش و پرورش فرصت داده شود تا بتوانند اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

استاندار خاطر نشان کرد: اگر به مردم اطمینان بدهید که می خواهید فرزند آنها را عفیف و مقید به اخلاق، انسانیت و دین تربیت کنید به طور قطع به شما اعتماد خواهند کرد و با موضوعات آموزشی و پرورشی همراهی خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: مدیر توانمند مدیری است که دلش به حال نظام تربیتی کشور بسوزد، خیر خواه مردم و کشور باشد و با تعهد امور را پیش ببرد، رویکردی که می تواند موثر و منجر به تحول در کشور شود.

اعلایی گفت: البته این انتقادات به معنای نادیده گرفتن برخی از خدمات آموزش و پرورش در سال های اخیر نیست، چرا که این نهاد در کنار آموزش عالی سال گذشته ایام پرچالشی را پشت سرگذاشتند و این ۲ نهاد در مرکز توطئه های دشمنان قرار داشتند، موضوعی که در بیشتر موارد به خوبی مدیریت شد و شایسته تقدیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp