پروژه کمربندی شرق به زودی افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، مهدی صباغی شهردار قزوین در آئین بزرگداشت روز خبرنگار که به همت مدیریت شهری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران بازوی توانمند مدیریت شهری هستند لذا شهر پویا به کمک خبرنگاران دغدغه مند ساخته می شود. وی افزود:خبرنگاران مانند پلی ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند،در این راستا

کد خبر : 875
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 22:33
پروژه کمربندی شرق به زودی افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری پرسشگر قزوین ، مهدی صباغی شهردار قزوین در آئین بزرگداشت روز خبرنگار که به همت مدیریت شهری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران بازوی توانمند مدیریت شهری هستند لذا شهر پویا به کمک خبرنگاران دغدغه مند ساخته می شود.

وی افزود:خبرنگاران مانند پلی ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند،در این راستا باید از ظرفیت فرهنگی و اجتماعی اهالی رسانه، جهت بالندگی و پویایی شهر به خوبی استفاده کنیم.

شهردار قزوین خاطر نشان کرد:خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی بخشی و امید آفرینی در سطح جامعه دارند و در همین راستا عملکرد مجموعه مدیریت شهری بدون تلاش اهالی رسانه به خوبی منعکس نمی شود و مردم در جریان خدمت رسانی قرار نمی گیرند.

 

وی اضافه کرد: کلان پروژه کمربندی شرق قزوین تردد شهروندان در یک مسیر ۱۲ کیلومتری از جنوب غرب تا شمال شرق را بدون توقف ممکن می کند.

شهردار قزوین در پایان گفت : از اهالی رسانه خواستارم‌ در مسیر امیدافزایی در جامعه قلم بزنند و در این مسیر با اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی و خدمات متنوع شهرداری قزوین امید به روزهای روشن آینده را در سطح شهر تقویت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp