خبرنگاران قزوینی در عرصه اطلاع رسانی کرونا درخشیدند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: خبرنگاران قزوین در عرصه اطلاع رسانی کرونا بدون موضع گیری های سیاسی درخشیدند و همراه با کادر درمان به خدمت رسانی می پردازند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارادوکس نیوز، محمد کشاورز رئیس بسیج رسانه استان قزوین در دیدار صمیمی با رئیس بسیج رسانه کشور که در سالن

کد خبر : 537
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 12:23
خبرنگاران قزوینی در عرصه اطلاع رسانی کرونا درخشیدند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: خبرنگاران قزوین در عرصه اطلاع رسانی کرونا بدون موضع گیری های سیاسی درخشیدند و همراه با کادر درمان به خدمت رسانی می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارادوکس نیوز، محمد کشاورز رئیس بسیج رسانه استان قزوین در دیدار صمیمی با رئیس بسیج رسانه کشور که در سالن اقشار سپاه صاحب الامر برگزار شد، اظهار کرد: در بسیج رسانه در دو بخش اقدامات صورت می‌گیرد که بخش نخست آن کادرسازی است که منجر به حفظ انسجام می شود.

وی افزود: آموزش بخش دومی از اقدامات است که در بسیج رسانه استان صورت می گیرد و خبرنگاران و فرهیختگان اطلاعاتی را کسب می کنند و به وسیله قلم خود در رسانه های خودشان مطرح می کنند و به حمایت و تبیین انقلاب می پردازند.

کشاورز خاطر نشان کرد : در استان قزوین فضای رسانه ای خوبی داریم و نسبت به دیگر استان ها درگیر مسائل سیاسی نیست بلکه همدلی و وحدت میان اصحاب رسانه وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در زمان شیوع کرونا در عرصه اطلاع رسانی فعالیت می کنند و در کنار کادر درمان به اطلاع رسانی و خدمت به مردم می پردازند.

وی یاد آور شد: اصحاب رسانه استان در عرصه اطلاع رسانی کرونا بدون موضع گیری سیاسی به نحو احسنت عمل کردند.

رئیس بسیج رسانه استان قزوین اعلام کرد : با آرامش و مدیریت کردن در بازه های مختلفی از زمان رسانه ها توانستند تاثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: نشست های بصیرتی تحت عنوان دفاع همچنان باقیست از جمله اقداماتی است که در بسیج رسانه انجام می گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پایان گفت: برگزاری جشنواره ابوذر، سیمرغ های سپیدبال، فراهم کردن بسته های بهداشتی و جلسات تخصصی از جمله اقدامات صورت گرفته در بسیج رسانه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp